DE VERIFICAT

Crăciun sănătos

Cum să ai un Crăciun sănătos
Meniu pentru o masă sănătoasă de Crăciun

Crăciun sănătos? Este posibil! Dacă te-ai săturat de mesele festive și stările de balonare, abordează altfel masa de Crăciun de anul acesta. Facând alegeri inteligente în săptămâna dinaintea Crăciunului, ai șanse mai mari de a mânca sănătos și a te simți bine în ziua cea mult așteptată. Următorul plan de masă de o săptămână este conceput pentru a te menține în cea mai bună formă de Crăciun. Acest plan de masă este scăzut în carbohidrați pentru a se asigura că corpul tău muncește mai mult pentru energia sa. Reducerea carbohidraților, plasarea mâncării într-o farfurie de mici dimensiuni și consumul bogat de legume sunt doar câteva dintre regulile la care trebuie să te raportezi.

Crăciun sănătos – plan de masă pentru perioada sărbătorilor

  • Luni
    Mic dejun – omletă din 3 ouă cu roșii și somon afumat.
    Prânz – salată mixtă cu roșii, ceapă, măsline, creveți, condimentată cu ulei de măsline extravirgin.
    Cină – chilli con carne: carne tocată de vită cu ardei roșii tăiați fin, roșii, măsline și condimente de ardei iute. Se servește peste frunze de spanac.
    Gustare – batoane de țelină cu migdale, alune  caju, măr.
  • Marţi
    Mic dejun – iaurt natural amestecat cu semințe de in.
    Prânz – salată cu ton, varză albă mărunțită subțire, morcov ras, spanac și frunze de coriandru, un ou fiert tocat, o lingură de maioneză.
    Cină – macaroane cu brânză dulce la cuptor.
    Gustare – un ou fiert și o mână de afine.
  • Miercuri
    Mic dejun – o cană plină cu fructe de pădure mixte (căpșune, mure, afine), iaurt natural, o lingură de pudră ​​de vanilie și o cană de gheață.
    Prânz – pui la grătar cu spanac, castraveți, măsline și roșii uscate, cu dressing de semințe de susan, ulei de măsline extra virgin și oțet balsamic.
    Cină – cuburi de carne de vită se prăjește împreună cu usturoi, ceapă, ardei roșu, țelină, morcovi si pastă de tomate. Se servesc cu salată de broccoli și quinoa.
    Gustare – guacamole.
  • Joi
    Mic dejun – omletă din 3 ouă cu spanac și ciuperci.
    Prânz – pastramă cu muștar și salată mixată pe pâine de secară.
    Cină – file de somon proaspăt cu fasole verde.
    Gustare – pară sau măr și o mână de nuci braziliene.
  • Vineri
    Micul dejun – porridge cu lapte de migdale și scorțișoară.
    Prânz – macrou cu salată de roșii, castraveți, ulei de măsline și suc de lămâie.
    Cină – mâncare de mazăre cu salată verde și semințe de in.
    Gustare – țelină cu hummus.
  • Sâmbătă
    Mic dejun – orez cu lapte și un fruct.
    Prânz – salată cu brânză de capră, sfeclă, salată verde și nuci.
    Cină – doradă la cuptor cu lămâie, măsline, kale și quinoa.
    Gustare – o mână de caju și iaurt grecesc.
  • Duminică
    Mic dejun – clătite din făină integrală cu dulceață de casă.
    Prânz  – piept de pui la grătar cu salată de spanac, sos pesto și muguri de pin.
    Cină – friptură cu conopidă ușor aburită și piure de cartofi dulci.
    Gustare – avocado cu sare de mare și oțet balsamic.

Sănătate înainte de toate

Propunerea acestui plan de masă îți poate părea cel puțin bizară, dacă te raportezi la preparatele cu care ești obișnuit în ceea ce privește Crăciunul. Însă poți privi lucrurile și dintr-o perspectivă mai pozitivă. Poți utiliza altfel timpul în care ai prepara toate acele mâncăruri. În plus, nu te vei mai confrunta cu starea de balonare, indigestia și starea generală de rău. De asemenea, vei fi mai revigorat și vei avea mai multă energie.

Intreaba Medicul

Intreaba Medicul, prima revista online care ofera consultatii online gratuite. Prezentam in articole inovatii din medicina si medicina naturista, sfaturi despre tratamente si preventie.

Adaugă comentariu

Apasă aici pentru a adăuga un comentariu

Întreabă Medicul


Promotie Anti-Raceala