DE VERIFICAT

Dieta pentru persoanele cu psoriazis

Dieta pentru persoanele cu psoriazis

Dieta pentru persoanele cu psoriazis poate constitui un factor-cheie în ameliorarea simptomelor. Mâncarea nu poate vindeca sau trata psoriazisul, dar o dietă corespunzătoare poate reduce simptomele. Află mai multe modificările stilului de viață care pot determina ameliorarea simptomelor psoriazisului și la reducerea erupțiilor.

Dieta pentru persoanele cu psoriazis

  • Pierde în greutate – În cazul în care te confrunți cu un exces de greutate, pierderea în greutate poate reduce severitatea afecțiunii. De asemenea, pierderea în greutate poate face mai eficiente tratamentele. Nu în ultimul rând, pierderea în greutate este benefică pentru sănătatea generală.
  • Adoptă o disciplină alimentară – Redu aportul de grăsimi saturate. Acestea se găsesc în produsele de origine animală, precum carnea și lactatele. Crește aportul de proteine slabe care conțin acizi grași omega-3, precum somon, sardine și creveți. Sursele vegetale de omega-3 includ nucile, semințele de in și soia.
  • Evită alimentele declanșatoare – Anumite alimente pot provoca inflamații și erupții. Evitarea acestor alimente poate îmbunătăți simptomele. Aceste alimente includ: carne roșie, zahăr rafinat, hrană procesată, lactate, alcool.
  • Ia în considerare administrarea de vitamine – Unii medici preferă o dietă bogată în vitamine în detrimentul vitaminelor sub formă de pastile. Cu toate acestea, chiar și cea mai sănătoasă persoană poate avea nevoie de ajutor pentru a obține nutrienții adecvați.

Trăind cu psoriazis

Viața cu psoriazis poate fi dificilă, dar cu o abordare potrivită, poți reduce simptomele și trăi o viață sănătoasă, plină de satisfacție. Aceste trei domenii te vor ajuta să faci față pe termen scurt și lung:

  • Dietă – Pierderea în greutate și menținerea unei alimentații sănătoase poate ajuta semnificativ la ușurarea și reducerea simptomelor psoriazisului. Aceasta include consumul unei diete bogate în acizi grași omega-3, cereale integrale și plante. De asemenea, ar trebui să limitezi alimentele care îți pot crește inflamația. Aceste alimente includ zaharuri rafinate, produse lactate și alimente procesate.
  • Stres – Stresul este un declanșator pentru psoriazis. Gestionarea lui poate contribui la ameliorarea simptomelor. Încearcă următoarele pentru a-ți reduce stresul: aromoterapie, meditaţie, respiraţie, yoga.
  • Sănătate emoțională – Persoanele cu psoriazis sunt mai predispuse la episoade de depresie. Este posibil să te simți mai puțin încrezător atunci când apar noi pete. Poate fi dificil să vorbești cu membrii familiei despre cum te afectează psoriazisul. Este important să găsești o metodă pentru a le gestiona. Aceasta poate include apelarea la un profesionist în sănătate psihică.

Intreaba Medicul

Intreaba Medicul, prima revista online care ofera consultatii online gratuite. Prezentam in articole inovatii din medicina si medicina naturista, sfaturi despre tratamente si preventie.

Adaugă comentariu

Apasă aici pentru a adăuga un comentariu

Întreabă Medicul


Promotie Anti-Raceala